Gamekeepers

Laatste aflevering
24:55
Gamekeepers

Mats en Sari komen terecht in een oud kasteel waar professor Orloff een monster heeft gecreeërd. Het onweert en één blikseminslag is voldoende om het monster tot leven te wekken. Wanneer het monster tot leven komt, is het alle hens aan dek!

Gamekeepers gemist?

Wil je in het vervolg geen aflevering meer missen? Stel gratis een alarm in en ontvang een e-mail als er nieuwe afleveringen zijn. Handig!

Seizoen 3
24:02
Mats en Sari gaan naar een energiecentrale om een reusachtige kubus te stoppen die de wereld wil vernietigen. Ze moeten ervoor zorgen dat de kubus niet vervolledigd wordt. Maar ze worden aangevallen door gevaarlijke bewakingskubussen ...
25:18
Mats en Sari komen terecht op een speelplaats. Daar worden ze uitgedaagd om drie levensgevaarlijke schoolspelletjes te spelen: hinkelen, touwtjespringen en tikkertje. Wanneer een duivelse versie van Lizzy opduikt, dreigt het fout af te lopen.
25:41
Mats en Sari worden in het spel uitgezonden om een wetenschapster te redden. In een zoektocht naar nieuwe grondstoffen stuitte zij met haar team op een gevaarlijke, eeuwenoude alien. Wie of wat hun tegenstander precies is, is maar de vraag.
26:00
Mats en Sari komen terecht in een verlaten gesticht uit 1950 waar waan en werkelijkheid door elkaar lopen. De gamekey is een pop die een geheim met zich meedraagt. De opdracht is "Geef terug wat is afgenomen". Maar wat wil dat zeggen?
25:08
In Junk Yard komen Mats en Sari terecht op een autokerkhof. GM heeft daar een groep mensen opgesloten. Als de GameKeepers die niet kunt bevrijden binnen de vijftien minuten is het game over. Maar een robothond ligt op de loer om hen te pakken!
25:03
Mats en Sari reizen in deze game naar Xeria, een planeet die werd gekoloniseerd door professor Stevenson. Maar de professor is gek geworden en wil met een raket de Insanis-bloem naar de aarde sturen om zo alle mensen op aarde gek te maken.
25:04
Mats en Sari krijgen een bijzondere opdracht. Ze moeten zelf als inbrekers aan de slag en een kluis kraken om het spel te kunnen winnen. Het huis dat ze moeten infiltreren wordt echter bewaakt door erg bijzondere figuren.
26:00
Mats en Sari komen terecht in een duikboot. In een prachtige onderwaterwereld moeten ze op zoek naar een schat. De opdracht van het spel luidt "Vind de verloren parels en geef ze terug aan de zee". Maar hoe geef je parels terug aan de zee?
Seizoen 2
26:12
Mats gaat de game in: een duistere versie van de villa. Kopieën van zijn vrienden zijn de tegenstanders. Sari is het spel ingezogen en van uiterlijk veranderd. Enkel de gamekey, een handspiegel, kan haar terug in zichzelf veranderen. Wanneer Sari de spiegel vindt, blijkt dat GM iedereen echt in het spel heeft geplaatst. De...
25:22
De GameKeepers hebben een bijzondere opdracht; ze moeten in een oude tempel op zoek naar de magische staf en het licht doen ontbranden. Maar de tempel is vervloekt en bezaaid met onverwachte en levensgevaarlijke valstrikken.
26:02
Om 'Rollercoaster' te spelen is er maar één iemand nodig. Mats besluit te gaan. Hij moet binnen de tijd een wild en ruig parcours afleggen op rollerskates. Ondertussen geraakt GM voor het eerst in Villa Forrêt! Als dat maar goed afloopt...
25:11
De GameKeepers worden gedropt in een verwoest gebied. Vanaf één kant wordt onzichtbaar gas het terrein opgeblazen. En dat gas moeten ze voor blijven. Want als het gas hen bereikt, stikken ze. Onderweg duiken er heel wat gevaren op.
25:04
Mats en Sari moeten een USB-stick in de centrale computer van een roboticabedrijf steken om de tilt geslagen robotdrones te deactiveren. De robotdrones aarzelen niet om hen onder vuur te nemen. Een regelrechte shootergame op leven en dood!
25:29
De GameKeepers hebben een amulet als gamekey om een oude piratenschat in handen te krijgen. Daarvoor moeten ze naar de kerker van een fort. Maar er lopen ontsnapte gevangenen rond... en ook de gevaarlijke piraat met zijn zwaard!
24:34
De GameKeepers denken de leukste game ooit te spelen; ze komen terecht in een speeltuin vol glijbanen en plezierige hindernissen. Tot blijkt dat een clown, en dodelijke manipulaties van GameMaster, het terrein in een slagveld veranderen.
25:13
Mats en Sari belanden elk aan de andere kant in een doolhof. Er zit een monsterlijke spin. De GameKeepers moeten uit haar klauwen blijven en bovendien proberen om in het midden de twee helften van een juweel in elkaar te klikken.
25:53
De GameKeepers krijgen geen gewone game voorgeschoteld. Ze worden uitgenodigd in de wereld van GameMaster zelf. In een elektronische wereld vol lasers en duistere gevaren is GameMaster vastbesloten Mats en Sari voorgoed uit te schakelen.
24:36
De gamekey in dit spel is een zandloper. Mats en Sari moeten die in de tijdscapsulekoker plaatsen voor de zandloper volledig is doorgelopen. Maar dat is niet zo simpel, want ze moeten door de middeleeuwen, de oertijd, en het Romeinse Rijk.
25:59
Een virus heeft de gamewereld vervloekt tot een land van levende doden. Mats en Sari proberen te ontsnappen aan de zombies en samen met Lizzy het tegengif van het virus te vinden... tot een van de GameKeepers zelf besmet geraakt.
Archief